سـاعـتـی پـای درددل جـــانـبـازان

چـه خـبـر از جـــانـبـازان ؟

سـاعـتـی پـای درددل جـــانـبـازان

چـه خـبـر از جـــانـبـازان ؟

سختی کار ما بیش از زمان دفاع مقدس است

سختی‌ کار ما بیش از زمان دفاع مقدس است.


4-1850.jpg

 امروز سختی‌ کار ما بیش از زمان دفاع مقدس است. در زمان جنگ ابزار تهاجم هویدا و آشکار بود، اما امروزه دشمن ما دیده نمی‌شود، سلاحش دیده نمی‌شود، ترفندها و تک‌ها و کمین‌هایش دیده نمی‌شوند و مبارزه با چنین دشمنی بسیار سخت است .

 هر کشوری نماد و سمبلی دارد که برایش قابل احترام است و در کشور عزیزمان ایران این سمبل‌ها کم نیستند.

 یکی از این وقایع شیرین انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی است که با وقوع آن امام امت(ره) با منسجم کردن ملت، اقتدار را به ملت آزاده ایران برگرداند. این انقلاب برای ما هزینه‌های زیادی داشت چراکه در مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم و منافعشان را با خطر مواجه ساختیم و آنها نیز در مقابل هر روز به نوعی و از گوشه‌ای از کشور علیه انقلاب فتنه‌ای برپا کردند. روزی از شمال، روز دیگر از غرب و روزی از جنوب. روزی نوژه و طبس روز دیگر گنبد و سیستان و کردستان این اقدامات علیه کشورمان انجام شد. اما با عنایات ویژه حضرت ولیعصر(عج) همه این خدعه ها خنثی و نقش بر آب شد.

 دشمن وقتی این خدعه را موثر ندید، خبیث‌ترین و کثیف‌ترین حاکم منطقه صدام حسین را تطمیع کرد و او را علیه جمهوری اسلامی ایران برانگیخت تا درسال 1359 جنگ را بر این کشور نوپای تازه استقلال یافته تحمیل کند ولی حضور پیروزمندانه در این نبرد ورقی زرین در تاریخ جمهوری اسلامی ایران شد.

 اگر جمهوری اسلامی ایران را به باغی پرگل و مصفا تشبیه کنیم، بهترین و زیباترین و اصلی‌ترین گل آن دفاع مقدس است  همه ملت هر آنچه داشتند را در جریان این دفاع مقدس در طبق اخلاص نهاده و در راه انقلاب فدا کردند ولی با وجود تقدیم این همه شهید و جانباز، دشمن همچنان از بین نرفته است. چون امروز دشمن با هر حیله و ترفندی قصد براندازی و آسیب رساندن به کشور را دارد. امروز سختی‌ کار ما بیش از زمان دفاع مقدس است. در زمان جنگ ابزار تهاجم هویدا و آشکار بود ولی امروزه دشمن ما دیده نمی‌شود، سلاحش دیده نمی‌شود، ترفندها و تک‌ها و کمین‌هایش دیده نمی‌شوند و مبارزه با چنین دشمنی بسیار سخت است .

 اولین چیزی که دشمن بسوی آن نشانه رفته هویت و باورهای جوانان است. دشمن با جنگ نرم می‌خواهد هویت و باورهای نسل جوان ما را هدف قرار دهد. دشمن با سلاح‌های نامرئی و استفاده از برنامه و نرم افزارهای گوناگون قصد هجوم و نفوذ دارد، اما باید دید رسالت ما در تقابل با این حربه چیست. باید به هوش و آگاه بود، باید در تبعیت از ولایت وحدت کلمه داشت و در زیر پرچم ولایت و رهبری متحد و یکپارچه حرکت کرد.

امروز هرجا هجمه‌ای علیه مسلمانان چه شیعه و چه سنی اتقاق می‌افتد ولی با عنایت امام زمان (عج) و به برکت رهبری ولی فقیه مسلمین، این هجمه‌ها و نقشه‌های شیطانی یکی پس از دیگری نقش بر آب شده است. صهیونیسم می‌خواهد دین و ولایت و روحانیت و جوانان را از ما بگیرد و ما برای حفظ اینها باید جان بدهیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.