سـاعـتـی پـای درددل جـــانـبـازان

چـه خـبـر از جـــانـبـازان ؟

سـاعـتـی پـای درددل جـــانـبـازان

چـه خـبـر از جـــانـبـازان ؟

آزادگان سر افراز

آزادگان با صبر و استقامت خود درس آزادگی را به ملت بزرگ ایران آموختند و با تحمل دردهای اسارت نمادهای صبر و بردباری جامعه اسلامی ایران هستند.


 آزادگان در دوران اسارت سختی­ها و مرارت های بسیار کشیده اند، سختی­هایی که هر کسی تاب تحمل آنها را ندارد، اما آزادگان عزیز آن همه مرارت ها را بجان خریدند  و امروز وظیفه­ ما این است که با یادآوری مسائل و مصائب آن دوران، ایستادگی و از خودگذشتگی ایثارگران غیور را ارج نهیم.  

آزادگان عزیز از همان روزهای اول ورود به جنگ و سپس آغاز دوران اسارت با تحمل سختی ها و با نشان دادن مقاومت و ایستادگی در زیر شکنجه های دشمن بعثی بر عهد و پیمانی که با امام(ره)، شهدا و رهبری بسته بودند عمل کردند و برای جامعه اسلامیمان و آزادگان جهان سنبل، نماد و الگوی آزادگی و ایثار شدند.
 26مرداد یکی از خاطره انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است که شاهد بازگشت آزاد مردانی هستیم که معنای آزادگی را به درستی صرف کردند، لذا آزادگان متعلق به همه جامعه هستند و ما بایستی در مقابل این زحمات دین خود را به به نحو احسن به آنان ادا کنیم.
آزادگان در واقع سرمایه های فرهنگی و معنوی دوران دفاع مقدس و جامعه اسلامی ما هستند.
آزادگان با تحمل سال های دور از وطن و در زیر سخت ترین شکنجه های دشمن، درس عزت، افتخار و ایستادگی را به ما آموخته و دیدن چهره های این دلاور مردان و حضور با صلابت این عزیزان در کشور، موجب رشد روح معنویت در جامعه خواهد شد.
 ما موظفیم به پاس پایمردی این عزیزان در دفاع مقدس و پایداری در برابر دشمن به طور شایسته ای از دلاور مردی و ایستادگی این آزادگان تجلیل کرده و در مقابل زحماتشان ادای دین کنیم.

 

                                        ( خادم جامعه ایثارگران و آزادگان سر افراز میهن اسلامیمان ایران --- هوشمند )


http://ahmad07.persiangig.com/image/100913924761.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.